روند خدمت رسانی امدادگران و نجاتگران هلال احمر در پست های نوروزی مطلوب است
نوشته شده توسط : swot

' احمدرضا شجیعی ' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در لحضات آغازین تحویل سال جدید از پست امداد و نجات جاده ای ' باغچه ' در 35 كیلومتری مشهد و پایگاه های راهنمایی مسافرین نوروزی استان خراسان رضوی بازدید كردم و از نزدیك در جریان كیفیت خدمت رسانی امدادگران به مسافران و میهمانان نوروزی قرار گرفتم.

وی گفت: امدادگران سختكوش هلال احمر سمبل نوعدوستی، محبت و مهرورزی هستند كه در سخت ترین شرایط و بهترین لحضات زندگی خدمات خود را صادقانه و بی شائبه و با سرعت بالا به همنوعان ارائه می دهند.

این مقام مسوول در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: بخش زیادی از توصیه های ایمنی از سوی امدادگران باید با روی گشاده و گفت و گوی دوستانه به مسافران نوروزی و مخاطبان دریافت خدمات امدادی هلال احمر، منتقل شود.

شجیعی گفت: انجام عملیات های امداد رسانی، فرآیندی تخصصی است كه باید با رعایت اصول و قواعد امداد و نجات و با حضور موثر امدادگران و رعایت تمام استانداردهای مراقبت انجام شود.

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: موفقیت در عملیات امدادو نجات نوروزی یقینا در پرتو برنامه ریزی و مدیریت ممتاز مدیران، امدادگران، نجاتگران و اعضای جوان و فعال سازمان های جوانان و داوطلبان محقق شده است.

وی گفت: در اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر، 99 هزار و 600 امدادگر و نجاتگر این سازمان با استقرار در یك هزار و 245 پایگاه امداد و نجات ثابت، سیار و موقت به آسیب دیدگان خدمات امدادی ارائه می كنند.

شجیعی اضافه كرد: جمعیت هلال ‌احمر و سازمان امداد و نجات در طرح نوروزی سال 1391 با تجهیز و تقویت یك هزار و 245 پست امدادی ثابت، سیار و موقت در سراسر كشور به حادثه‌ دیدگان حوادث و سوانح احتمالی خدمات امداد و نجات اضطراری ارایه خواهد كرد.

وی یادآور شد: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال 91، عوامل امدادی این سازمان شامل پزشكان، پرستاران، امدادگران و نجاتگران جوان و داوطلب در 389 پایگاه ثابت و 856 پست موقت خدمات امدادرسانی انجام خواهند داد.

شجیعی خاطرنشان كرد: اقدامات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سطوح تخصصی عملیات امداد و نجات و رهاسازی مصدومان و مجروحان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در طرح نوروزی سال91 استفاده از آمبولانس های جدید امدادی، خودروهای عملیاتی و ست های هیدرولیك و پنوماتیك نجات برای ارائه خدمات امداد و نجات اضطراری درحوادث و سوانح احتمالی در سراسر كشور برنامه ریزی شده است.

به گفته شجیعی این سازمان برای اجرای موفق طرح ملی امداد و نجات نوروزی، اسكان 154 هزار مسافر گرفتار و در راه مانده، درمان 71 هزار و 500 مسافر حادثه دیده احتمالی را برنامه ریزی كرده است.

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مردم خواست درصورت قرار گرفتن در وضعیت های اضطراری عمومی شامل حوادث و سوانح جاده ای، دریایی و كوهستان با شماره 147 ' ندای امداد ' سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سراسر كشور تماس بگیرند.

اجتمام**7029**1599





:: برچسب‌ها: بارسلونا , هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: