نخستین كنگره بین المللی تولد و سلامت زنان در اهواز برگزار می شود
نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرنگار ایرنا، دبیر علمی كنگره در خصوص جزییات برگزاری این كنگره چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: 150 مقاله در خصوص موضوع كنگره دریافت شد كه 30 مقاله به صورت سخنرانی و 60 تا70 مقاله به صورت پوستر ارایه می شود

'پروین عابدی' افزود: از آنجا كه این كنگره به صورت بین المللی برگزار می شود با دانشگاه لندن و سازمان بهداشت جهانی ارتباط برقرار كرده ایم كه نمایندگان آنها در این كنگره حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اینكه 400 نفر در این كنگره شركت می كنند گفت: پنج میهمان از كشورهای انگلیس، كانادا، مالزی، لبنان و سوییس در این كنگره حضور پیدا می كنند و سه ویدیو كنفرانس نیز برگزار خواهد شد.

عابدی در خصوص محورهای برگزاری كنگره گفت: سیاست های اداره مرحله سوم زایمان(زایمان طبیعی و سزارین)، مقایسه روش های اداره مرحله سوم زایمان، پیامدهای مرتبط با نحوه اداره مرحله سوم زایمان، آموزش و نقش طب مكمل در مرحله سوم زایمان و همچنین مراقبت از مادر در مرحله سوم و چهارم زایمان از جمله محورهای كنگره است.

دبیر علمی كنگره با اشاره به اینكه علت اصلی مرگ و میر مادران، خونریزی پس از زایمان است اضافه كرد: تحقیقات انجام شده در كشور ما نشان داده كه این موضوع كه به علت خوب اداره نكردن مرحله سوم زایمان(زمانی كه جفت خارج می شود) می باشد.

وی اظهارداشت: در پنج سال اخیر ، 9 درصد از مرگ و میر مادران كشور مربوط به خوزستان بوده است كه یكی از بالاترین آمارها می باشد.

عابدی در خصوص برنامه های جنبی این كنگره گفت: برگزاری كارگاه آموزشی systematic review با امتیاز باز آموزی برای پزشكان، متخصصان و ماماها و برگزاری تورهای سیاحتی از جمله برنامه های جنبی این كنگره است.ك /2

7161/641/ 640





:: برچسب‌ها: فیلم , جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: