كریمی:امیدوارم شروع توفانی پرسپولیس درسال 91 ادامه یابد
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا،علی كریمی چهارشنبه شب پس از پیروزی شش بریك برابر الشباب امارات درگفت وگو با خبرنگاران افزود : پرسپولیس شروع خوبی را در سال 91 داشت كه امیدوارم بتوانیم در سال جدید نتایج خوبی را در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا و لیگ برتر فوتبال ایران به دست آوریم.

وی با بیان اینكه امیدهای پرسپولیس برای كسب سهمیه آسیا درلیگ برتر ایران از بین رفته است،اظهار داشت:تمامی تمركز بازیكنان بر روی جام باشگاه های آسیاست تا این تیم بتواند جواز حضور در فصل آینده این رقابت ها را به دست آورد.

كریمی با تبریك سال نو به تمامی مردم ایران گفت:بازیكنان پرسپولیس در نیمه نخست می توانستند با گل های زیادی زمین را ترك كنند، اما مهاجمان این تیم با بی دقتی فرصت های خود را از دست دادند.

وی درباره عملكرد تیم الشباب اظهار داشت:كشورهای عربی سرمایه گذاری زیادی را در سال های اخیر بر روی فوتبال خود انجام داده اند و بدون شك سرخپوشان در امارات، بازی سختی را پیش رو دارند.

كاپیتان پرسپولیس درمورد اختلاف سطح بازی این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا افزود : معتقدم بازیكنان پرسپولیس در آسیا بهتر ، از فرصت های خود استفاده می كنند كه همین موضوع رمز موفقیت سرخپوشان در لیگ قهرمانان است.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران عصر روزچهارشنبه در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با نتیجه پرگل شش بر یك تیم الشباب امارات را شكست داد.

9122





:: برچسب‌ها: فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: