حمایت كمیته امداد امام (ره) از 32 هزار خانواده زندانیان سراسر كشور
نوشته شده توسط : swot

' علی محمد ذوالفقاری' در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا به هماهنگی های این نهاد با انجمن حمایت از زندانیان و سازمان زندان ها و اقدامات تامینی كشور اشاره كرد و افزود: ایجاد دفاتر پیشخوان مددكاری برای خانواده زندانیان از جمله دستاوردهای توافقات صورت گرفته با دو نهاد یاد شده است.

این مقام مسوول در كمیته امداد امام (ره) اضافه كرد: مددكاران زندان های سراسر كشور موظف هستند ضمن شناسایی مشكلات زندانی و خانواده وی، مسایل مربوط به كمیته امداد و خانواده های زندانی تحت پوشش این نهاد را اعلام كنند تا بر اساس آن تصمیم گیری شود.

ذوالفقاری، مشكلات معیشتی، بهداشت و درمان، اشتغال و تحصیل را از مشكلات اصلی خانواده زندانیان تحت پوشش كمیته امداد بیان كرد و گفت: عمده ترین مشكل خانواده های زندانیان بویژه خانواده زندانیان حبس ابد یا زندانیانی كه مدت طولانی در حبس هستند، نیاز به مشاوره در مسایل مختلف زندگی است.

معاون حمایت و سلامت كمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: خانواده زندانیان تحت پوشش كمیته امداد مانند سایر مددجویان از تمامی خدمات این نهاد در بخش های مختلف مانند ایجاد اشتغال و ازدواج بهره مند می شوند.

بر اساس این گزارش، هم اكنون حدود چهار میلیون و 300 هزار مددجو شامل زنان سرپرست خانوار، سالمندان، خانواده زندانیان، ایتام و ... تحت پوشش كمیته امداد امام (ره) قرار دارند.

اجتمام**9140*





:: برچسب‌ها: جزیره ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: