نتایج اولیه آزمون كارشناسی ارشد 4 خرداد اعلام می شود
نوشته شده توسط : swot

'حسین توكلی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: شركت كنندگان در آزمون كارشناسی ارشد سال 1391 می توانند از روز چهارم خردادماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از نتیجه اولیه آزمون خود مطلع شوند.

وی یادآورشد: داوطلبانی كه براساس كارنامه آزمون، مجاز به انتخاب رشته می شوند لازم است از 5 تا 9 خردادماه پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی، نسبت به انتخاب كدرشته محل های موردعلاقه خود از كدرشته امتحانی مجاز و یا كدرشته های امتحانی مجاز،اقدام كرده و آنها را به ترتیب تقدم علاقه در تقاضانامه انتخاب رشته الكترونیكی درج كنند.

به گفته توكلی، فهرست اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت كدرشته محل های بورسیه یا دارای شرایط خاص نیز همراه زمان انجام مصاحبه و تاریخ آزمون مرحله دوم كدرشته های امتحانی دارای آزمون تشریحی و پروژه در نیمه اول خردادماه ( 9 تا 12 خرداد) اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: گزینش دانشجو در هریك از رشته های امتحانی كارشناسی ارشد از بین داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، با توجه به نمره كل اكتسابی و اولویت كدرشته محل های انتخابی و نتیجه صلاحیت های عمومی مطابق ضوابط مربوطه انجام می شود.

مشاورعالی سازمان سنجش ادامه داد: گزینش نهایی داوطلبان آزمون كارشناسی ارشد براساس 80 درصد نمره آزمون كتبی در هر گرایش با توجه به ضریب های تعیین شده و 20 درصد معدل تراز شده دوره كارشناسی صورت می گیرد.

نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون كارشناسی ارشد سال 1391 در نیمه اول شهریورماه (11 تا 13 شهریور) اعلام خواهد شد.

آزمون كارشناسی ارشد سال 1391 با حضور بیش از 785 هزار داوطلب برای 131 كدرشته امتحانی در صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه، 26، 27 و 28 بهمن ماه 90 در 44 شهرستان مختلف كشور برگزار شد.

فراهنگ**1055





:: برچسب‌ها: اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: