بلاروس با بازگشت سفرای اروپایی به این كشور مخالفت كرد
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا،'آندره ساوینیخ' سخنگوی وزارت امور خارجه بلاروس روز شنبه در بیانیه ای اعلام كرد: مینسك پس از تشدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه این كشور هیچ ضرورتی برای بازگشت سفرای كشورهای اروپایی نمی بیند.

وی افزود: بلاروس در شرایط كنونی ضرورتی برای حضور سفرای كشوهای اروپایی كه به افزایش تحریم ها علیه این كشور رای دادند، نمی بیند.

سفرای كشورهای عضو اتحادیه اروپا اواخر ماه فوریه گذشته برای رایزنی در باره رویكرد این اتحادیه در خصوص بلاروس از این كشور فراخوانده شدند.

سخنگوی وزارت امور خارجه بلاروس در ادامه گفت كه با توجه به تشدید تحریم ها علیه كشورش، مینسك به اجرای تدابیری برای پاسخ به آنها مشغول است و كشورهای اروپایی از پیش از این تدابیر مطلع شده اند.

وزیران امور خارجه كشورهای عضو اتحادیه اروپا در نشست امروز در بروكسل به تشدید تحریم ها علیه بلاروس رای دادند.

اتحادیه اروپا در ماه فوریه هم دولت بلاروس را تحریم كرد و این مساله باعث ایجاد تنش های شدید میان دو طرف شد، به طوری كه مینسك در اعتراض به این اقدام نماینده خود در اتحادیه اروپا و سفیر این كشور در لهستان كه پیشنهاد اعمال تحریم ها را داده بود، فراخواند.

اتحادیه اروپا در دو سال اخیر و به دنبال انتخابات ریاست جمهوری بلاروس در ماه دسامبر سال 2010 در اعتراض به دستگیری شماری از مخالفان دولت بلاروس در چندین نوبت حكومت 'آلكساندر لوكاشنكو' را مورد تحریم قرار داده است.

اروپام/2242**518**2047**





:: برچسب‌ها: عروسی , موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: