نوشته شده توسط : swot

به گزارش روز چهارشنبه سایت فدراسیون شنا، غلامرضا خیبری نژاد افزود:مجتبی ولی پور در طول اردوی 45 روزه ای كه در دانشگاه 'تسینگ هوا' چین پشت سر گذاشت تمرینات خوب و منظمی را انجام داده و پیشرفت قابل توجهی داشته و با آمادگی خوبی كه به دست آورده تا حدود 80 درصد به كسب سهمیه المپیك امیدوارهستم.

سرمربی تیم ملی شیرجه با اشاره به اینكه تمامی پیش نیاز های لازم برای انجام تمرینات حرفه ای در اردوی چین فراهم است ، افزود:مربیان چینی در یك ماه ابتدایی حضور ولی پور در اردوی چین تنها روی حركات پایه و اصلاح حركات تكنیكی او تمركز كرده بودند كه خوشبختانه او به شرایط كیفی مطلوبی دست یافته و تغییرات كاملا محسوسی در اجرای حركات او دیده می شود.

وی با بیان اینكه ولی پور حركات تكنیكی خود را بر روی كسب امتیازات لازم در المپیك متمركز كرده است افزود : ولی پور در ماده تخته فنر 3 متر شانس كسب ورودی المپیك را دارد و مربیان چینی تمام برنامه ریزی های تمرینی خود را بر روی این ماده و اجرای حركات متنوع متمركز كرده اند.

خیبری نژاد در پایان گفت:با وجودی كه ولی پور در رقابتهای ورودی المپیك كار دشواری برای رقابت با شیرجه رو های سایر كشورها پیش رو دارد ولی با روحیه بالا ، پشتكار و عزم جدی كه در او وجود دارد امیدواریم این شیرجه رو كشورمان بتواند برای نخستین بار در تاریخ شیرجه ایران به سهمیه المپیك دست یابد تا زحمت سالها تلاش و كار مربیان شیرجه كشور به نتیجه برسد.

مجتبی ولی پوراز 21 آذر ماه گذشته اردوی آماده سازی خود را در كمپ تمرینی دانشگاه تسینگ هوا برپا كرده است و قرار است از 27 بهمن ماه جاری در مسابقات انتخابی شیرجه المپیك لندن شركت كند.

1587**1440



:: برچسب‌ها: دریاچه , خانه , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 784
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 211 212 213 214 215 ... 216 صفحه بعد